Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE






My Birthday (06.11.97)
Sunday 4 November 2012 | 11:58 | 0 comments
                                           Assalammualaikum :)

Okay. Aku tahu semua tahu hari ni hari Isnin dan esoknya pula hari Selasa kan ? apa kaitan hari dengan tajuk kat atas ni . okay . sabar ! dengar dulu . ini hanya penerangan je . Btw , ada kaitannya . Hmm, macam gini ceritanya . Cerita pasal hari Isnin ni act takde ape-ape kaitan . tapi bagi budak SPM ada kaitan kot . haha . Pasal hari Selasa pula hmm thats is my birthday yang ke-15 . Aku harap dapat celebrated dgn keluarga and kawan-2 . Tapi , aku rasa tu mustahil sangat . Seumur hidup aku , aku tak pernah buat majlis hari jadi . aku tak harapkanpun semua tu . aku hanya harapkan emak dan ayah aku dapat buat kenduri doa selamat dan panjang umur for me : ) itu je dan aku nak hadiah banyak-2 macam budak kecik baru lahir : ) but , aku bukan budak kecik yang baru lahir tu :'(  Aku dah besar dan tak perlu nak meminta-minta hadiah lagi sebab itu tak sopan . Aku rasa tahun ni aku akan sambut sorang-sorang . Siapalah aku untuk orang lain mengingati hari dan tarikh hari jadi ku kan ?  hmm . k bye . Harapan aku untuk hari jadi aku kali ni ialah aku harap aku dapat ramai kawan yang faham perasaan aku :')

Song .
Happy birthday to me ,
happy birthday to me ,
happy birthday to me ,
happy birthday to meee :D



| Newer Post