Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE






I'm sorry :/
Sunday 18 November 2012 | 10:47 | 0 comments
                                                      Assalammualaikum and hi :)




Hm , btw tajuk ni sebenarnya untuk seseorang yang aku tak pernah nak faham perasaan dia. Bukan aku tak hargai dia tapi aku hm hati aku dah beku untuk faham isi hati dia tu dan aku tak nak faham ! aku dah malas nak layan lelaki yang 'sweet talker'  atau yang dijadikan sebagai lelaki ni kecuali keluarga,kawan lelaki yang aku dah kenal dan lelaki yang bakal jadi suami aku yang halal kelak . cewwah. Aku tahu tweet yang kau tulis tu untuk aku kan ? -.- perasannya . haha naluri aku cakap memang untuk aku . Aku percaya naluri hati aku tu :') tapi maaflah aku tak boleh nak percaya 100% kata-kata kau tu and pernah kau tweet kau cakap 'saya suka awaklah'.aku pun tweet 'lelaki memang mudah cakap macam tu ae ?' kau tweet balik 'memanglah , modal guna air liur je hahaha' . hm . thats ! itulah sebab ramai perempuan dimainkan perasaannya .Lelaki mmg mudah sangat cakap itulah inilah . tapi bukan nak buktikan ! sabar jelah >.<  dan kau pernah tweet' i love her but difficult to express myself  and she loves to give reasons.. hmm ' Reasons? memang aku suka bagi alasan . kau nak tahu kenape ? sbb aku taknak perasaan aku dimainkan lagi .Walaubagaimanapun , aku minta maaf sangat sebab layan kau teruk sangat sekarang ni .Aku banyak sakitkan hati kau . Aku taknak aku  suka kat kau .Aku tak nak ! Semoga kau faham perasaan aku :') dan kau buanglah perasaan suka kau kat aku tu .Aku tak nak kau kecewa nanti :) im sorry :/

Older Post